Klagomuren

Jag har verkligen ingen bloggork för tillfället. För det första har jag inte mycket tid att blogga på nu när jag är hemma i Skåne, det händer saker hela tiden. och sen är jag inte sugen just nu heller. Hela hösten har bloggen varit en klagomur för mig, där jag klagat på skolan, framtiden, min tråkiga och tomma fritid i Linköping och alla mina rädslor och farhågor och annat jobbigt. Vill inte avsluta året så, därför har jag valt att inte blogga så mycket nu. Vill njuta av de sista dagarna på detta året med personer som förgyller min vardag :) Klaga kan jag göra nästa år ;P

De två veckorna jag varit hemma har verkligen varit fullspäckade. Har träffat massor med kompisar, släkt, jultomtar och andra filurer :) Har fått fina julklappar och några tidiga födelsedagspresenter, jobbat en del och myst med vänner. Det är verkligen underbart i Skåne. UNDERBART.

Imorgon är det nyårsafton och jag jobbar på dagen. På kvällen blir det middag och fest hemma hos Nicole :) Ska bli roligt. Lite ledsen över att inte få fira med Oscar, men så blir det ibland. de ska till lanzarote och kör hemifrån kl 4 på morgonen den 1e, så jag kände inte för att köra så tidigt, blir inget riktigt firande av nyår då.

Nu måste jag sova. Börjar jobba halv 9. Suck. fast det var ingen klagan. Ingen stor iaf ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0