D(a/i)mmigt värre

Claudia Galli skrev på sin blogg att det känns som att hon lever i en mjölpåse - jag förstår precis vad hon menar!!! Tittar jag ut genom fönstret så ser jag kanske max 50 meter, sen är det helt vitt. Det är så tät dimma idag. Lite av snön ligger kvar och luften känns blöt. Va ute en sväng och handlade till kvällen. Emmie kommer hit på middag och melodifestivaltittande, kanske även filippa kommer över. Men innan dess ska jag storstäda och då menar jag verkligen storstäda!! Här är så skitit, dammigt och äckligt. Blir en ordentlig grundrengöring med tvätta golv och in och skura i varenda vrå.  Sen kommer Emmie vid 7 och då blir det goood mat. :) Längtar redan till maten.

Igårkväll hade Oscar och jag världens mys. Åt god mat och tittade på andra Arn-filmen. Den va väl helt okej. Jag brukar gilla svenska filmer men jag skrattade mest när de försökte vara allvarliga. Som när hans häst blev knivhuggen.. till och med hästen spelade bättre än "Arn". haha. Ni skulle sett, hästen låg helt blixt stilla ;) He's got skills ;P
Vi somnade nog inte förens halv 2 inatt, ingen av oss va trötta. Men det va vi båda i morse när vi satte kl på 9...och gick upp 11 :P

Nej, nu kan jag inte sitta här o slöa längre. Städning va det! =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0