Första delfinalen

Vet inte riktigt vad jag ska säga om första delfinalen. Men jag kan ju börja med att fråga hur fan svenska folket tänker  när de väljer caroline af ugglas till andra chansen... förstår inte. Och den internationella juryn tänker likadant, va fan. Det är ingen låt som kommer slå internationellt.. så varför välja den? GAH. Mitt val låg helt klart på melodi nummer 1. Den va suverän. Gillade även Alcazar och det är underligt för jag har alltid hatat dem tidigare =P

Iallefall... Emmie va här ikväll och det va supermysigt. Vi åt mat och tittade på melodifestivalen och sen på film. Blev Premonition med Sandra Bullock. Någon som sett den? Den är såå bra, helt förvirrande, men sååå bra =) Så se den om ni får chansen! Nu ska jag sova. Är trött i huvud, kropp och hals. Natti

Trailer för filmen Premonition

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är 20 mil. Hon kommer sova här, då hon jobbar.

2009-02-08 @ 00:59:03
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Johanna

Började melodifestivalen idag?! Synd att jag missade det i så fall

2009-02-08 @ 00:59:57
URL: http://krakunge.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0