Idag är det dax...

.. kl 11.15 sitter jag i examinationssalen och examineras.. Nervös som fasiken är jag, egentligen säkert alldeles i onödan skulle jag tippa på. Men lite nervös måste man vara, måste ju vara lite spännande. =P
Efter seminariet dka jag hem och packa. Tycker det är roligt att packa, däremot inte lika roligt att packa upp. Det kan vi ju bara se på tvättkorgen som står i vardagsrummet ouppackad o har stått där sen vi tvättade i söndags ;P Men packa är kul, få bestämma vad man ska ha på sig och sånt :) Kuligt värre. Sen att man råkar packa ner dubbelt så mycket kläder än vad man sen använder är ju en sak ;P...

Nic och jag pratar om att gå och se Rent i Kristianstad på lördag, vi har reserverat biljetter men får se om vi tar oss dit. Det är ju en bra bit att köra och vi hade ju plaerat bästiskväll. Sen kostar ju biljetterna också. Så vi får se hur vi gör, men jag är jävligt sugen alltså!!

Nej, nu måste jag slänga i mig det sista av gröten, borsta tänderna och sen ge mig iväg. Ska träffa elin kl 9 och gå igenom teorierna lite bättre. Förbereda oss helt enkelt. =P Om det nu går inför det här luddiga seminariet.
Hörs senare.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: cornelia

vad roligt att du också varit där. det visste jag inte. ja vi måste ses snart :D kramar

2009-02-25 @ 09:15:06
URL: http://cornelialarson.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0