I'm so thirsty

Ett vattenrör har frusit i området och vattnet är avstängt... kul så där lagom till jag kommer hem svettig från volleybollträningen och törstig som ett jävla soll :P Vill borsta tänderna, tvätta av volleybolläcklet från händerna och dricka ett stort glas saft!! Give me waaater, I'm so thirsty!

Igårkväll fick min kusin Patrik en jättesöt dotter!! Va på tiden att det kom en flicka ur familjen, haha. Båda mina andra kusiner har bara fått pojkar. Men nu börjar det ordna upp sig ;)

Verkar som att jag drar mig hemmåt Skåne nästa torsdag-måndag =) Ska bli underbart att få komma hem. Får förmodligen sjuss av en klasskompis vänner ner och sen blir det en sväng inom ullared på vägen hem. kan ju aldrig skada ;) får köpa med mig lite schampoo och annat sånt där tråkigt men viktigt ;)


Ni får verkligen ursäkta min bloggtorka, men jag har så otroligt mycket som händer just nu. jag har ett PM som ska lämnas in imorgonkväll, ska plugga till examinerande seminarium i vetenskapsteori...som jag förövrigt inte har några böcker till (verkar ju lovande), hämtar på dagis 2-3 gånger i veckan, plus att jag ska hinna andas och pussa på oscar emellanåt oxå. Så det är en del som görs, även fast det inte bloggas om det. Så fort vetenskapsteorin är slut nästa vecka så loooooovar jag att bloggandet kommer ta fart igen =)

men en monday cravings ska vi väl hinna med ? kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0