Jag är så seg

Jag tar så himla lång tid på mig att göra saker som jag inte borde göra, typ sitta och hänga vid datorn och tv:n när jag har 4 PM att läsa och skriva kommentarer på. Eftersom jag ska vara barnvakt ikväll så måste jag åka hemifrån 14.15, vilket innebär att jag har typ..mindre än fyra timmar på mig att läsa alla och maila lite med Elin om morgondagen samti hinna göra mig iordning. Bäst att sätta farrt, men Top Model är sååå mycket roligare än det ;P

Bokat in tvätttid tills på söndag också, det börjar tryta lite i underklädeslådan kan man ju säga ;P

Nej, Nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre...

Bilder på håret kommer... sen, nångång ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0