Sjukis.

Gick ju på volleybollen trots att jag kände av halsen igår. Hela träningspasset gick bra och jag kände mig inte dålig på hela tiden, men sen vaknade jag på natten och va kallsvettig och låg och vred o vände på mig - feber. Halsen va fortfarande som ett rivjärn och det tog lång tid innan jag somnade, vaknade flera gånger under natten. Tror jag va på toa tre gånger eller nåt. =P Hmm. Vaknade när klockan ringde kl 7 men bestämde mig väldigt fort för att inte gå till skolan, kände mig trött och hängig och halsen rev. Bättre att stanna inne än att gå ut i det kyliga vädret och bli sämre. Det dumma är bara att jag skulle ha hämtat änglarna på dagis idag =( Men vill inte smitta dem heller. Just nu har jag ingen feber och jag hoppas jag slipper det också. Har bestämt med Elin att vi ska ses imorgon kl 10 och skriva på vårt pm. Trotsar sjukdomen. Blir jag inte sämre kan jag lätt sitta i skolan en halv dag såhär.

Oscar är hemma idag också. Han kände sig lite halvkass igårkväll också och tyckte det va bättre att stanna hemma en extra dag istället för att gå till skolan och sen komma hem sjuk igen. Så förhoppningsvis kan vi ysa lite genom varven :)

Bilen är sönder - igen. Oscar skulle hämtat mig från träningen igår men fick ett mess om att bilen va stendöd igen. Suck. Har jag någinsin nämnt att jag hatar allt tekinskt :P ? Han ska knalla till Jula om en stund och köpa en batteriladdare. Se om det hjälper... annars are we in deep shit kan man ju säga ;P

Nej, nu ska jag hoppa ur pjamasen och i myskläderna och sätta fart med lite plugg kanske ? Vetenskapsteorier, wohooo.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0