3 januari

Idag har jag, Oscar, Nicole och Martin åkt skridskor, följt av en lunch på Väla. Väldigt trevligt =) Va längesen vi alla åkte skridskor så det tog några minuter att få upp balansen innan vi lyckades få upp farten ordentligt. När vi kom dit insåg vi att vi inte va de enda som tänkt skridsko-tanken idag, det kryllade av folk i hela hallen. Jobbigt att åka när där är massa barn som trillar framför fötterna på en hela tiden. =P

Väl på Väla åt vi pizzabuffét och sen skildes vi åt. Trist att inte få någon ensamtid med Nicole idag, men vi har planerat in måndag som vår dag!! =) Sen gick jag och Oscar några ärenden på Väla innan vi åkte hem till mig. Nu sitter jag i soffan medans pappa och Oscar funderar på hur de ska fixa med biosystemet i tv-rummet. Rummet är lite litet och biosystemet är ganska stort :P haha, får se hur de löser det. Blir säkert jättebra, men pappa rynkar pannan lite för detta va han inte beredd på =P haha.

Ikväll ska jag och Oscar ha myskväll här hemma. Hyra film, laga lite mat och bara ägna kvällen åt varandra. Det behöver vi. Igår kväll va det klassträff med min gymnasieklass. Vi var 10 stycken + två bebisar som träffades på Chinatown och åt middag och tjattrade massa skvaller om va vi gjorde nu för tiden och va de andra i klassen som inte va med höll på med. Jättetrevligt va det! Efter det skiljdes vi åt och jag, Lina och Emil gick vidare till Tempel och tog en drink. Trevligt det också!

Nu ska jag vara lite social och även ta hand om min bråkiga mage som jag fått efter hemkomsten. =/

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0