Att gå ut eller inte gå ut..

..ja, det är frågan som jag tampas med just nu. Är jag tillräckligt pigg för en kväll på stan eller är jag alldeles för trött och vill stanna hemma. Båda lockar som fan. Det är asskönt att ligga hemma i soffan och gosa med älskling, titta på film och få somna i hans famn. Men samtidigt är det riktigt roligt att få klä på sig snygga festkläder, sminka sig, och dricka och dansa med tjejerna. Hmm.... Jag valde ju att stanna hemma igår när Filippa ville ha mig med till Otten. och det hade varit grymt kul att se hur det ser ut där nu efter ombyggnaden. Men samtidigt så fryser jag och är trött... Blää jag vet inte.

Kan ni hjälpa mig avgöra??

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0