Godmorron

En underbar lördagsförmiddag, förutom det tråkiga vädret. Vi har ingen tid att passa idag eftersom Oscar är sjuk. Vi ska bara mysa och ta det lugnt, kanske städa lite och åka och handla. Det är massor med skidor på tv som vi kan fördriva tiden med och filmer har vi massor. Sugen på att stanna i pjamasen hela dagen och hämta täcket och kuddarna från dubbelsängen och kura ner mig med Oscar i soffan och titta på massa mysiga kärleksfilmer med honom.

Kvällen igår va lugn och skön. För mig iaf, Oscar sprang fram och tillbaka till toaletten för att snyta sig, stackar'n..  Vi tittade på På spåret där de visade från min vackra älskade stad Helsingborg och det fick mig att längta hem ännu mer. Hade inte Oscar varit dålig denna helgen så hade vi säkert åkt ner igår. Men det får bli en annan helg. Men jag längtar hem till Nicole. Bästis, jag saknar dig. Livet är inte sig likt när jag inte får prata med dig varje dag, skaffa internet för f*n ;P haha. Saknar våra bästisdagar med fotning, chips, film och långa nätter av skratt och sktisnack. Saknar det mer än något.<3

Nej, om man ändå skulle ta tag i dagen ?


Kommentarer
Postat av: eleni

haha vad rolig gubbe du satt in längst ner på inlägget :D haha

2009-01-31 @ 17:09:07
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0