Going lighter

Verkar inte som om det blir någon utgång ikväll utan bara en hemmakväll med Filippa. Vi ska strax åka iväg och köpa blekning och hårfärg till oss båda för att sedan göra några förvandlingar...vi får väl se hur det går med det :P Tänkte ta blekningen nu på dagen och färgningen ikväll med hårinpackning och serum där emellan så håret får vila lite. Jag har ju en drömbild av hur jag vill att mitt hår ska se ut men jag tror inte jag kommer lyckas med det själv. Men man kan ju alltid testa, blir det inte bra är de tju bara att färga över.  Kanske rent av bara köper ett nytt slingpaket och slingar istället. Vi får se vad det finns när vi kommer till affären.

Vad tror ni om detta? Kan jag lyckas?

 till

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0