Hur ser jag ut??

12.08 vaknade jag idag. Såhär länge har jag inte sovit på myyycket länge. Men kanske inte så konstigt med tanke på att Filippa gick 02.50 inatt. Vi kollade film, käkade mat och snackade massa skit hela natten. Tidigare på kvällen hade vi ju färgat håret. Filippa blev jättenöjd med sitt mahognyröda hår, jag är lite osäker på mitt guldblonda med lite rött i. I vissa ljus ser jag pissgul ut på huvudet. Nere i topparna är det jättefint men uppe på huvudet är det kanske lite för ljust. Eller så är det för att jag inte är van än. Jag har inte sett mig i smink och uppklädd tillsammans med håret utan bara osminkad och allmänt rääälig :P Jag måste vänja mig. Får se lite vad Oscar säger när han kommer hem sen, han kanske ser ut som om han sett ett ufo eller nåt och kräver att jag färgar tillbaka det? ;P Usch, jag är så osäker. Vill ju inte gå utanför dörren med hår som jag ser förjävlig ut i. och jag kan verkligen inte bestämma mig om jag trivs med det eller inte.... Men samtidigt har jag velat bli ljusar så himla länge och då känns det trist att färga över det igen. Men åh, gillar jag det eller inte ? Det dumma är att bilderna från kameran gör att det ser väldigt mycket rödare ut än vad det egentligen är. Tänk er lite ljusare och lite mera guld.

 

Ärligt alla läsare!!! Vad tycker ni??
Tar emot alla kommentarer tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag tycker att det blev jättefint. Det slår mig att du är otroligt lik min kusin när du är osminkad och i det håret. Kanske därför jag tycker om det extra mycket, det vet jag inte riktigt, men kanske...?





Bamsekram till min underbart vackra vän

2009-01-18 @ 20:43:38
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0