It's so friday

Verkligen. Det är verkligen så fredag idag. Känner att även hjärnan vet om att det är fredag och då egentligen är helt anti-plugg idag. MEN jag ska inte låta min hjärna påverka mig idag ;P haha Skulle träffat Elin klockan 10 egentligen och som ni märker så blev det inte så eftersom klockan nu är snart 20 över 10 :P Hon skulle hjälpa sin pojkvän med något och eftersom jag har en lunchdejt med söta Emmie idag kl 12 så valde vi att ses kl 13 istället. Så slipper ingen av oss stressa. Vi ska sitta och försöka klura lite på vårt pm idag till c-uppsatsen. Ska bli spännande att dra igång.

Igår gick Filippa och jag igenom min garderob och det behövs verkligen ibland. Jag slängde ett par jeans, ett skärp och en ziptröja... inte mycket. Men det som jag tröttnat på och inte använt på länge fick Filippa mig att uppskatta igen med allt sitt : Varför det?? =P Som vi skrattade igår, kan ju säga att jag har träningsvärk i magen idag! Så nu har jag lite nya outfits att pröva, tänkte börja redan idag faktiskt. Lite som tack för hjälpen fick Filippa en kjol från gina och en top från topshop som jag aldrig använder. Toppen har fortfarande prislappen kvar, tror att det är att jag inte trivs i färgen även fast färgen är så himla fin. Kjolen är en tyghängslekjol från Gina som jag bara använt en eller två gånger, blev aldrig riktigt bundis med den, vet inte varför. och det är ju bättre att Filippa tar det än att det ligger och skräpar i min garderob. Har försökt få toppen såld på Tradera vid tre olika tillfällen men inte lyckats så då fick hon den istället :)

Min sötboll är sjuk. Nyser och snyter sig omvartannat och jag tycker så synd om honom. Men samtidigt så tycker jag om att ha honom hemma, skrotandes i sina myskläder och vara allmänt "sjuklig". Killar blir verkligen sjuka ;P och han har inte ens feber. Men det är så sött, för då får jag ju ta hand om honom =)

Näe, om man kanske skulle börja göra sig iordning och testa den "nya" outfiten med de gamla kläderna ;P Måste se om det funkar så som Filippa sa. Förresten Filippa så funderar jag starkt på om du ska få en egen kategori i min blogg ;P Du nämns så mycket här hela tiden så det kanske skulle vara bra ;) haha

Kommentarer
Postat av: Astrid

du skriver så himla bra!

Jag har en fråga, vad är ditt hetaste modetips?

2009-01-30 @ 15:31:01
URL: http://snowbow.blogg.se/
Postat av: Filippa

Haha, aa de tycker jag låter som en bra idé!:) Kanske skulle göra detsamma i min blogg:P Puss!

2009-01-30 @ 16:15:25
URL: http://flippiss.blogg.se/
Postat av: eleni

hej!

snygg blogg.. mvh eleni

2009-01-30 @ 16:21:37
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: eleni

varsågod! :)

2009-01-30 @ 17:00:18
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0