Simultankapacitet

Nu verkar det som om blogg.se fungerar igen. Tänk så irriterad man kan bli för att man inte kan logga in på sin blog och få skriva av sig. Haha, det är inte så att jag är beroende men det är gymt irriterande när man sitter och har en massa saker som man vill skriva och berätta om och så funkar inte skiten ;P haha

Fredagskvällen blev inte så lugn som jag hoppades på. Oscar och jag gick och köpte pizza och glass och när vi kom hem så plingade det till i telefonen. Ett sms från Oscars kusin som ville att vi skulle komma till Kulturkammaren och titta på hennes lillebror som spelade med sitt band på Rockkarusellen. Så det blev till att kasta i sig pizzan, byta om lite fort och sen iväg. De va riktigt duktiga, jättekul att se =) Väl hemma sen tog vi fram glassen och la oss i soffan, satte på den nya Bond-filmen och åt vår glass. Jag somnade efter typ 20 minuter, tyckte det var en otroligt tråkig film och inte alls så som jag vill ha min Bond. Elak och arrogant som fan. Jag gillar bättre de gamla bondfilmerna, helt klart.

Idag är det lördag, go figure, eftersom det va fredag igår ;P
Händer inte så mycket på dagen idag. Hade velat åka till stan och gå en sväng men ingen kan. Så det blir till att stanna hemma och städa istället för kvällens partaj med Filippa. Oscar åkte iväg till Johannes i Bettna för en stund sedan oh lämnade mig alldeles ensam tills imorgon eftermiddage. Tur Filippa kommer över sen. Hatar att sova ensam, men det får gå!

Dagboken snurrar i dvd-spelaren och det va tänkt att jag skulle städa samtidigt men så kom ju blogg.se igång igen. Och hur roligt är det att städa egentligen? Inte kul alls :P men det måste ju tyvärr göras...

Simultankapacitet va det ja.. ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0