Ojoj vilken kväll det blev :)

Gårkvällen var riktigt lyckad! Jag hade så himla roligt och va på så himla bra partyhumör. Mycket god dricka gjorde sitt till, samt bra musik och det underbara sällskapet jag hade. Bästiskvällar är alltid roliga, love it. Du är bäst bästis!! Våra fina priuetter borde fan läggas ut på YouTube för hela världen att se ;P

Sen träffade jag äntligen Snecker efter typ... jättelänge! Jag va ganska glad i hågen då och när jag fick syn på honom och han mig så gav vi båda till ett skrik och sprang över gräsmattan och bara kastade oss i famnen på varandra. tror vi hade saknat varandra lite :P haha. Askul och se honom och Pada och Sanna såklart! Sen hängde vi med honom en stor del av kvällen. Pernilla följde med en stund också, kul att få med henne =)

   
 


Fler bilder kommer när jag fått dem av Nicole =)

Nu ska jag iväg på Bröllopsmässa med svärmor :) Sambon hemma blev lite nervös tror jag när jag nämnde det :P haha. men vi ska bara titta på alla fina klänningar och buketter och håruppsättningar och sånt :)

Kommentarer
Postat av: M

Hej!



En ny gratis-sida har skapats! Nämligen http://www.freestreet.se/?r=147 som finns för dig som gillar street-kläder :D Man kan få presentkort för alla möjliga märken!



http://www.gratismode.se/?c=11878 är också en bra sida för dig som vill ha gratis presentkort till valfri affär!



Ha en bra dag.

2009-03-01 @ 21:30:41
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0