What's in?

Idag är dagen med stort D. Eller nej, det är en helt vanlig sketen onsdag. MEN jag ska få spendera den med Filippa och Sofie så det ska bli himlans massa roligt. Nu har Oscar precis begett sig iväg till skolan. Jag skulle träffat Elin kl 10 i skolan men vi bestämde oss för att plugga på var sitt håll idag. Jag ska försöka skriva klart mitt om bemötande, iaf det vi ska ha klart innan vi går ut och intervjuar. Det kommer ju fyllas på under resans gång eftersom vår uppsats handlar om professionellas bemötande av klienter. Ska bli intressant att se om olika proffessioner ser på bemötande olika. Vi kommer intervjua personal på socialtjänst och inom hjälporganisationer. De är alla bundna till socialt arbete och är väl i stort sett socionomer allihop men jag kan tänka mig att de ser på bemötande olika beroende på var de jobbar och vad de varit med om tidigare. Så det ska bli spännande :)

Jag är lite kluven om hur mycket eller vad jag ska shoppa idag.... Jag är sugen på att köpa kjolen från gina men är samtidigt sugen på chinosen och tröjan som va så himla snyggt ihop. Plus att jag vill gå till Monki och DinSko för att prova deras gladiatorsandaler. Åh tänk om man hade obegränsat med resurser. Jag längtar tills jag får fast jobb så man har mer pengar än vad jag får av csn nu...

Vad tycker ni? Är chinos inne eller ska jag satsa på något annat???

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0