Så typiskt

När jag väl hade bestämt mig för att ta den färgglada randiga bikinin så fanns den inte kvar i min storlek. Piss. Så det kanske blir den översta bruna istället. Men samtidigt så är jag inte jätteförtjust i underdelen.  Vill ju inte att snörningen ska gå upp på stranden så jag tappar bikinin ;P haha Så förmodligen fortgår jakten på den perfekta bikinin. Jäkla skit. =P

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt. Va i skolan i en timme för att träffa de andra från klassen som ska va med i examensfixargruppen :) Kommer nog bli riktigt bra tror jag :) Sen åkte jag hem och la mig i soffan direkt och där har jag legat i stort sett hela tiden sen dess. Filippa kom över och höll mig sällskap ett tag, nu har Oscar kommit hem och det är väl snart dags att börja tänka på kvällsmat. Sen blir det plugg hela dagen imorgon med Elin och förhoppningsvis göra klart så mycket som vi kan. Kanske tillochmed bli klara med resultatet och påbörja diskussionen :) Snart färdiga, så jäkla skönt :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0