Det är dags för fredagsmyyyys

Äntligen fredag. I love it!
Jag står just nu (okej inte just nu i skrivande stund :P) vid spisen och lagar lite kvällsmat till mig och sambon medans han står och diskar så fint :) Efter det blir det väl filmmys i soffan hela kvällen, hoppas jag på iaf. Vi får väl se vad det blir. Vi åkte iväg en sväng innan, åt på Max och tittade lite i affärer. Blev bara en jättesnabbis innan vi åkte hem igen. Men mysigt att bara komma ut en liten stund. Imorgon hoppas jag på julmarknaden på Ekenäs slott men Oscar är lite halvglad för det där, så vi får se om vi åker dit alls. han tycker att det är lite tidigt att börja prata om julen än och jag kan väl lite hålla med honom....eller inte :D Jag är superglad att det snart är december haha. Men men. Får se hur det blir imorgon, kommer fler julmarknader förhoppningsvis.

Den 15 december har Oscar och jag 5 år. Vi har pratat lite idag om vad vi vill hitta på då, dumt nog är det en tisdag och vi båda går i skolan men något ska vi hitta på. Är det nån som har något bra tips på hur vi kan fira kvällen? Har även pratat om att göra något en dag när vi är i Skåne på jullovet. Köpenhamn lockar. Men först och främst vill jag ha tips till tisdagskvällen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin design du har fått! :)

2009-11-13 @ 22:40:02
URL: http://emmchen.blogg.se/
Postat av: Malin

Gå på SPA!!!!

2009-11-14 @ 11:46:39
URL: http://esteri.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0