Kärlek.

Godmorgon på er. Skulle egentligen vara på föreläsning nu men har haft en jobbig natt med feber och kramper i magen. Sov fortfarande som en stock när Oscar pussade mig hejdå kl 10. Tvingade mig upp för en kvart sedan, fortfarande dåsig i huvudet och hade nog kunnat sova hur länge som helst. Men jag har plugg att göra. Önskar att jag kunde få vara någon annan stans idag. New York kanske, men massor med pengar i plånboken och shoppa loss. Eller på stranden i Thailand med Oscar. Vi har pratat om en resa dit nästa år eller året därpå. Hoppas att vi lyckas komma iväg på det. Längtar efter synen av en brunbränd vacker pojke i vattenbrynet. Ett drömscenario. Igårkväll när vi gick och la oss, höll han om mig och jag var precis på väg att slumra in och då tryckte han mig hårt intill sig och viskade i mitt öra: Du gör mig så lycklig. Han kommer hem om en timme och jag räknar minuterna tills dess. Älskar honom över allt annat. Vet inte vad jag skulle gjort utan honom. Kärlek.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0