Livet spelar oss underliga spratt..

Mitt glada humör igår föll pladask på kvällen. Är ledsen och besviken, ögonen var rödgråtna och svullna, är fortfarande det. En massa planer som gick i stöpet och det känns så otroligt tråkigt. Jag vet ju om att detta inte är enda chansen att få dessa planerna att gå igenom men när man väntat, längtat och hoppats så på något och det faller sönder då går det inte att hejda tårarna. Usch och fy. Man kan verkligen inte styr livet, oavsett om man köpt biljetter eller inte. Livet spelar oss underliga spratt.. Nu sitter jag här och försöker fundera ut hur denna helgen kommer bli utan mina planer. Festen kommer ju fortfarande att bli av även fast jag just nu inte är så himla sugen på det.

Oscar ska följa med mig på bion imorgon förhoppningsvis. Fast det beror på om han slutar kl 15 eller inte eftersom premiären av New Moon börjar kl 16. Blev så glad i all min ledsamhet igår när han sa: Men älskling, jag följer självklart med dig på filmen. Han är så söt min pojk. I love him.

Idag tänker jag inte göra något. Tänker inte plugga för jag orkar inte. Önskar jag hade någon som kunde leka med mig så jag slipper sitta ensam hela dagen medans Oscar är i skolan. Trist att vara ensam. Well. Dagen börjar iaf nu med Våra bästa år. Sen får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Karin

åh det är så jävla tråkigt och ledsamt när sådant händer! vad hände med nicole då? :(

2009-11-19 @ 16:13:58

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0