Dagen D

Idag är det Halloween och vi ska göra oss iordning för festligheter hemma hos Helena och Sebastian. Oscar har nu kanske ääääääätnligen (lagom sådär 6 timmar innan vi ska bege oss) kommit på vad han ska klä ut sig till. Jag har min kostym redan färdig men det kommer ta lite tid att sätta på sig allt. Eftersom vi har lillebror här så ska vi först iväg och ha lite skoj med honom, det blir till att dra till racketcenter och spela tennis alla tre. Vilken innebär att jag kommer vara hemma runt halv 3, in i duschen, blåsa håret, fixa håret, sminka mig, på med kläder, lämna lillebror på tåget 18.17 och sen iväg till festen. Inte så mycket tid som jag skulle behöva egentligen. Men jag får förbereda allt här hemma. Lägga fram kläder och tillbehör, ta fram sminket ur mina gömmor.

Nu ska jag ta och borsta bissingarna och ta på mig träningskläderna, så blir det en tennismatch :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0