Förberedelser ;)

Jag tror jag har haft lite feber inatt. Jag har iaf förhöjd temperatur, det känns i kroppen. Sen om det går över gränsen för feber eller inte det vetefan ;P Kände det redan igårkväll när jag låg med filten i soffan och huttrade och svettades om vartannat. När Oscar kom hem la han sig i soffan med mig och vi kurade ihop oss tillsammans.

Idag är jag ledig. Eller jag ska säga att jag inte har något schemalagt, ledig är ett relativt begrepp :P Jag har tokmycket att göra idag. Kl 12-17 ska jag tvätta. Jag ska förbereda presentationen av vårt fiktiva HVB-hem till imorgon, tänkte försöka få upp hyllorna i garderoben (äntligen) så jag kan få organisera lite saker i sovrummet (äntligen). Sen måste jag förbereda inför helgens utflykt. Imorgon åker Oscar och jag till min mormor och hennes sambo för att spendera helgen på landet med bland annat kräftfiske :) Inte nog med det, vi ska åka motorcykel dit. Jag har aldrig någonsin suttit på en motorcykel, inte ens när den stått still :P så jag är lite nervös haha. Och eftersom man åker motorcykel kan man inte direkt ha mkt packning med sig...så det blir en pers att få ihop en ryggsäck för både mig och oscar som ska räcka hela helgen ;P ahwell, dagens i-landsproblem :P

Men innan jag börjar med något av detta ska jag njuta färdigt av morgonen :) Soffan är så himla skön just nu

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0