Ilska

jag är så jäkla arg just nu. accepterade ju jobbet i whistler för 1,5 månad sedan och har sedan dess haft koll på när schemat skulle komma ut. har till och med meddelat vilka dagar och tider jag kan jobba och det har hela tiden stått på hemsidan: position accepted...men idag stod det inte det. det stod: processing application. så jag ringde dem... i deras data har jag inte accepterat. men jag pratade med en kille där för typ 1 månad sedan som såg i datorn att jag hade accepterat och nu finns jag inte där längre. är så fruktansvärt arg just nu. hon jag pratade med skulle kolla upp allt och höra av sig igen. jag tänker fan inte ge upp. jag har blivit accepterad, jag har till o med kvar mailen på att jag fått erbjudandet och accepterat det. jag ska göra det här. jag ska göra det här.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är whistler?



(solstol, varmt)

2009-10-01 @ 09:03:15
URL: http://esteri.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0