Fnissig torsdag =D

Mezzacorona Chardonnay 2008 Italy Italian Still Wine 750ml
Pernilla har nyss varit här en sväng och hållt mig sällskap. Jag var i ganska nedstämt skick när hon skickade sms vid 19tiden och frågade om vi skulle leka. När jag hämtade Lisa från dansen kl 20 så hämtade jag samtidigt upp Pernilla. Vi satte oss i soffan med en flaska vin (godaste vita vinet - Mezzacorona Chardonnay) som vi tömde. Satt pch snackade skit i två timmar innan hon blev hämtad av gubben som var hemma med sonen. Underbart att få snacka av sig med någon som är i ungefär samma mentala skick som jag är i ;P Vi är nog mer lika än vad vi har velat erkänna, P och jag :) Du har visst vänner! Du har mig, trots att jag bor långt bort. Men till sommaren så bor jag nära och då finns jag där alltid :) Imorgon ska vi ju ha trevligt hos Nicci på kvällen, äta gott, kanske dricka gott och snacka ännu mer skit :)
Vänner. Vänner är guld.

Jag är lite sådär lagom fnissig nu efter 4 glas vin, synd att du skulle gå när det blev som fnissigast ;) Jag kommer sova gott iaf :D Malva sover redan och Lisa har också lagt sig. Kanske är dags för mig också att dra mig till kojs.

Avslutar med en vimmelbild på mig och bästis efter utekvällen på Tempel i lördags =)



Sov gott, gott folk :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0