HIF-MFF

Ikväll är det Derby på Olympia. Hif tar emot Malmö FF. Vädret är växlande men förhoppningsvis får de spela till en blå vårhimmel ikväll. Själv kommer jag inte gå dit, biljetterna är i stort sett slut och plånboken ekar ganska högt. Vilken tur att vi har canal plus hemma så jag kan se matchen där. Jag hoppas självklart på vinst, men Malmö har varit hyffsat bra hittills i år, det har ju HIF också varit som leder serien :) Tittar man på matchstatistiken så leder HIF den med och har inte förlorat mot MFF sedan 2006-05-08 :) Förhoppningsvis håller turen i sig, vi har ju hemmaplan också. Kan aldrig skada :) Pappa, jag vet att du läser, vad tror du? ;)
 

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0