Planering av Helsingborgsveckan


Sitter och försöker planera min kommande vecka i Helsingborg. Åker ner på fredagen den 9e för att stanna lite mer än en vecka, med hemfärd på söndagen den 18e. Mamma och pappa ska iväg och gotta sig i Italien så jag ska vara hemma med vovven. Det finns en del saker som jag skulle vilja göra, träffa vänner och lite så. Sen finns det även en sak som självklart tar emot men som jag ändå vill göra. Jag har missat alla minnesstunderna för J vilket känns jobbigt, så tankarna om att gå på begravningen finns där. Jag vill gå för att visa mitt stöd för mina vänner som kände J betydligt bättre än jag gjorde. Hoppas att jag kan hitta någon att gå dit med.

Utöver det så kommer jag att spendera mycket tid med Malva, min söta lilla vovve som jag saknar så. Kommer bli många promenader i, vad jag hoppas kommer bli, vårvädret. Fotningar med Nicole, utgång och tid med systrarna såklart. En del jobbsökande, jobbringande, eventuella besök ska planeras in också. Jag vill visa mina framfötter, visa att jag är angelägen om att få ett jobb och intresserad av att göra skillnad.

Nej, om man kanske skulle försvinna in i barnboksdimman ett par timmar? Ett bad, lite hårinpackning, bra musik och en bok? Låter som en härlig söndag, eller vad säger ni?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0