2010. Äventyrets och väntandets år.

Det har varit ett konstigt, härligt, jobbigt år. På alla sätt. Jag har upplevt, älskat, hatat, väntat, gråtit, skrattat, rest. Väntat på en ny start, som kom - bättre sent än aldrig! En traditionsenlig åtrskrönika kommer att komma i januari. Om det blir innan eller efter thailand kan jag inte svara på. För er som är intresserade av att läsa mina tidigare årskrönikor så får ni leta efter dem i januari 09-08-07. Någonstans därikring ska de ligga. Presentationen eller sammanfattningen av mina tidigare år.

Jag har tagit examen, jag har haft mitt livs äventyr, jag har flyttat två gånger, jag har snyltat hos mamma alldeles för länge, jag har fått jobb, fått förlängning, fått förlängning igen, fått underbara arbetskollegor och underbara barn på skolan, flyttat ihop igen med min fantastiska pojke, fått en fin vindsvåning, sett Pink live, färgat håret brunt igen. Ja vad har hänt och inte hänt. Det har helt klart varit ett händelserikt år. Och det avslutas med en ny lägenhet men med samma fina sambo =)

Hela året avslutas på en 25årsfest i Bårslöv. Det i sig kommer säkert att bli en historia värd att nämnas här på bloggen. GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0