Bästa Blocket-annonsen någonsin!

En annons i Helsingborg, på Blocket. Personen i fråga säljer sin soffa.

"okej. jag har en soffa som jag köpte på ikea för ett år sedan. och nej jag vet inte vad den heter för jag hittar inte soffan på ikeas hemsida. det jag kommer ihåg är att jag la 7000 på den, har kvar kvitto (och jo visst fan står soffmodellen med på kvittot men jag sitter i min nya lägenhet i jönköping och kvittot ligger kvar i min gamla lägenhet i helsingborg).

som sagt, soffan är bara ett år gammal, men är som ny. så vill ha i alla fall 3000 för den.

borde man tillägga att jag aldrig legat i soffan? alltså jag har ju legat i den o sovit o så, men aldrig .. legat. kanske inte nödvändig info, men finns säkert några pryda jävlar som inte vill ha en besudlad soffa.

så anledningen till att jag säljer soffan är inte för att det är något fel på den. tro mig, jag kommer sakna den. men min nyblivne sambos soffa är mycket större, vilket tillåter mig att bli fet som fan nu efter julborden."


Alltså. Klockrent som fan! God Jul liksom =)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

hej igen. Tack för tipset. de verkar jättebra fär.Jo jag undrar vilket program du använder när du gör din egen header?

2010-12-09 @ 16:01:09
URL: http://cornelialarson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

okej det låter enkelt, men jag får ändå inte in någon header i min blogg. Har försökt men det blir bara vitt, haha

2010-12-13 @ 13:06:08
URL: http://cornelialarson.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0