Får jag flytta snart elleeeeer?

Blev ju hemma idag med min förkylning. Kroppen är trött efter att ha jobbat heltid utan semester sen i maj månad. Jag älskar mitt jobb, men det tar på krafterna. Snart ska jag få vila upp mig. Snart åker jag och Oscar till Thailand. Vi ska tillbaka till AoNang där jag va med min familj julen 08. Det är ett fantastiskt ställe, nya stränder varje dag. Ska bli härligt att se om byn har förändrats något sedan sist.

Idag har jag legat i sängen och tittat på tv, tittat ut på snöstormen och sovit. Kroppen behöver detta brejket, även fast det är otroligt trist att vara hemma. Vill ju vara på jobbet hos mina små. Men friskhet först.

Huruvida vi flyttar våra saker i helgen är fortfarande oklart av många anledningar. Bilen vi skulle dra släpet med är sönder. Undersöker nu om pappas bil får lov att dra det släpet och hur mycket vi isf kan lasta släpet. Viktigast är ju att vi får dit sängen, köksbordet, tallrikar och våra kläder, så att vi kan bo där från och med tisdag. Resten kan man ju ta dit efterhand, iaf kartongerna. Vi har ju inte mycket möbler kvar egentligen eftersom vi sålde av mycket. Det är mest kartonger och då får vi ju sålla i vad vi ska ha med oss i första lasset. Hoppas att det går vägen, vill verkligen inte vänta tills nyårshelgen med att få sova där :/

Sen hänger det ju även på hur vädret är i helgen. Om vi vågar köra ett stort tungt släp om det är vinterväglag. Så det känns osäkert just nu. Vågar inte hoppas. Men vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0