Gröna små piller

Räddningen när man är såhär förkyld att bihålorna håller på att sprängas är en karta små gröna piller vid namn Sinova. Ett naturläkemedel som finns receptfritt på apoteket som lättar trycket i bihålorna. Underbar uppfinning!

Jag tog mig iväg på en liten utflykt med Pernilla till citygross. Tanken va först att vi skulle ut och kika på ett släp citygross har till sitt förfogande som Oscar och jag kanske skulle fått låna till söndagens eventuella flytt, men det löste sig på annat håll så trippen till citygross innebar istället lite andra inköp. Julklappslekens present är nu äntligen införskaffad. Som jag har våndats över att jag inte hittat något till den, men nu är det klart :) Köpte mig även nytt mineralpuder eftersom mitt är slut. Har ni inte provat Wet n'wilds mineral foundation så måste ni göra det!



Köpte även två filmer som jag ska kolla på idag tänkte jag, bara för att det är så synd om mig som är sjuk ;P Det blev klassikern Tomten är far till alla barnen samt en film jag velat se jättelänge: Young Victoria. Jag som älskar filmer och böcker om engelska hovet lär ju säkerligen älska denna. Köpte mig även en rosa bok som handlar om samma ämne, blir till att sluka den på stranden i Thailand!!

Idag är det en vecka kvar till julafton!!! =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0