Jul jul strålande jul

Idag är det 9 dagar till julafton. Kan inte fatta det. Känns som om det var jul förra veckan, ändå har jag hunnit med så otroligt mycket detta året. Jag är stolt över mig själv över saker jag åstadkommit. Året började underbart med examen och OS-äventyret och året avslutas med ny lägenhet och förlängt vikariat.

På tisdag får vi nycklarna till vår lägenhet. Men redan i helgen kommer vi nog flytta in våra möbler, tack vare de snälla hyresgästerna som i några dagar till äger rätten att komma och gå som de vill i den fina vindsvåning som snart har namnskylten Bengtsson/Jakobsson på dörren. Så fort vi kommit iordning så ska jag ladda upp bilder till er :)

Idag gick jag hem från jobbet med en förkylning from hell.... jag nyser, fryser och mår allmännt pyton. Blir hemma imorgon också.

Och nu till det allra bästa med detta inlägg (iaf för mig)

Idag firar Oscar och jag 6 år tillsammans. Av de åren har vi varit förlovade i 5 år. Han är min. Min ängel. Min fantastiska man. Det finns ingen som du och jag älskar dig mest av allt. Jag längtar till vår lägenhet, till vårt liv tillsammans. Våra barn. Vårat hus. Våra resor. Vårt liv. Om tre veckor är vi i Thailand. Längtar jag? Neeejdå... =P


Vår första dejt. Liseberg 3 december 2004

Kommentarer
Postat av: josephine

Åh jag minns Liseberg 2004 :) Grattis till er båda!

2010-12-16 @ 14:58:59

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0