Dag 2

Imorse fick jag pratat med Oscar :) Så glad jag blev när jag fick höra hans röst och hans fina ord, trots att msn och skype funkade dåligt. Fick även höra mamma och sofias röst lite kort. Skönt att höra svenska röster när det enda man hör här är engelska hela tiden. Fast idag hörde jag två svenska tjejer prata på vår shoppingrunda. "Den här affären påminner mig alltid om Lisa" var det jag hörde. Jag var då inne på Forever21 med April och Marna och strosade omkring i den giiigantiska affären med alla dessa fantastiska kläder :) provade hur mycket som helst men bestämde mig för två linnen och en plånbok :) Nöjd med mina val :) Titta själva :) De är jääättesöta sommarlinnen :)

  

Efter besöket i affären gick vi och åt lunch innan Marna skulle tillbaka till jobbet. April och jag körde hemmåt, vilade lite och lekte med Sparky (hunden) innan Bruce körde oss till bion där vi såg It's complicated. Vi vek oss av skratt i bänkraderna. den var så grymt rolig :) Alla måste verkligen se den!! :) Grymt bra skådisar: Alec Baldwin som alltid får spela lite sliskiga roller men gör det så otroligt bra. Meryl Streep som efter Mamma Mia är en av mina favvisar. och Steve Martin, jag menar, vem gillar inte honom? Man börjar ju skratta bara man ser honom :P


Ikväll var det middag hemma hos Eric och Marna, tillsammans med Bruce, April och Mikelle :) Henne har jag saknat och vi satt och pratade jättelänge. Synd att hon jobbar om dagarna, men träffar henne imorgon kväll också. Då blir det Thai :) På dagen imorgon ska April ta med mig till ett ställe som heter University village, där ligger tydligen en häftig butik som heter Antropology som har både kläder och inredning. Blir säkert hur mysigt som helst :)

Och ja, till alla som jag sagt att jag inte lider av jet-lag....sorry, jag ljög (omedvetet). Kvällarna är otroligt jobbiga. Kroppen börjar strejka vid 6, lägger av vid 7 och sedan drivs jag endast av ren kämparglöd för att kunna hålla mig vaken och vara social eftersom de inte äter middag fören vid 8 :P Så nu är det verkligen dags för sängen!!! Sååå skönt ska det bli att sussa lite.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0