Big mouth, ugly girl

Födelsedagen var lugn och mysig. Hade en skön förmiddag i soffan, följt av en promenad med pappa och Malva. Sen ytterligare några timmar i soffan och sen iväg för att träffa Sofia en stund. Vi drog till väla och sen familia. Skulle leta efter clip ons i blont till mig som jag kunde ha till festen imorgon med det jag hittade var lika långt som mitt eget hår så det kändes onödigt. Ska gå en sväng med Nicole på stan idag och inhandla lite snacks etc till festen imorgon, får se om jag kan hitta något på stan då.

På kvällen var familjen ute och åt på Haket :) mamma och jag åt souvlaki, sofia åt pizza, lisa hamburgare och pappa Fajitas. Haket är verkligen supermysigt och maten är så saaaatans god. =)
Nu är nog Oscar på väg till flygplatsen för att flyga hem till Sverige. Planet skulle gå kl 14, de landar vid halv 9 så är hemma jättesent. Så det blir nog att vi ses imorgon. Längtar sååå himla mycket. Börjar få lite panik över hur jag ska klara mig från honom i fem veckor. Får en klump i halsen varje gång jag tänker på det. Jag vet vilket enormt äventyr jag har framför mig och hur myket jag längtar tills dess...men samtidigt kan jag inte låta bli att vara nervös, orolig och lite ledsen. Känner mig lite ambivalent, för jag vill verkligen åka samtidigt som jag vill stanna kvar och hitta ett jobb. Men jobb kan jag hitta senare, detta är ett äventyr som jag aldrig kommer få igen så självklart kommer jag att ta det. Men lite tar det emot. Tur att jag har en massa underbar släkt där som kommer ta väl hand om mig :)

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

Fin header :D

allt bra? :)

2010-01-14 @ 17:26:11
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Jag känner exakt som du.. jag ska vara ifrån Michel i 4,5 vecka och jag vet i tusan hur det ska gå... Känns så underbart att åka och samtidigt jättejobbigt stundvis :(

Jobb fixar du när du kommer hem, oroa dig inte för det! Själv har jag ju ett helt år kvar tills det är dags :)

Ha det bra!

Kramar/Sara

2010-01-15 @ 16:52:49
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0