Mysdag

Det har kommit så jäkla mycket snö igår och inatt att folk står på parkeringen och skottar fram sina bilar. Det har varit traktorer här och tryckt undan snön för att bilarna över huvud taget ska kunna rulla på parkeringen. Kan inte vara lätt att ta sig fram.

Idag är Oscar ledig, så vi har bestämt att vi ska göra något riktigt mysigt. Vi sov till kl 10 idag, sen strejkade jag och vägrade sova mer. har gått upp senast 9 hela veckan, men Oscar är för varm och mjuk så det var svårt att gå upp imorse. Men jag gick till slut upp och ställde mig i köket och gjorde scones. Mmm. Så himla gott!! det blir iaf quality time med oss två idag. Vi ska ta på oss massa kläder och sen ut och pulsa i snön. Jag är så sugen på att ringa oscars mormor och morfar o fråga om vi kan få låna deras längdskidor...men jag antar att hennes inte skulle passa mig och sen tror jag att det kommit för mycket snö så att spåren är igensnöade...

Om man kanske skulle ta en dusch eller nåt? Sen blir det mysdag!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0