Preparing

3e dagen på min arbetslöshet/uppvilsningsperiod/förberedningstid/nyapluggtiden, vad man nu vill kalla det. Jag är stolt över att jag släpar mig upp vid 9tiden varje morgon för att inte sova bort dagarna. Skönt att vara trött på kvällen för en gångs skulle också. Dock hade jag svårt att somna igår, men av helt andra orsaker...

Jag går omkring i en orolig kropp, en rastlös, förväntansfull och pirrig kropp. Jag känner mig inte riktigt redo för resan än men jag har en del att göra fortfarande. Tänkte ta en dag till det idag. Såhär ser min dag ut:

* Äta frukost och se klart Narnia
* Göra mig iordning
* äta lunch med Oscar
* Åka till stan
* Växla pengar
* Hämta tågbiljetten
* Skicka boken
* Köpa det sista, vilket egentligen inte är så mycket.

Jag behöver typ köpa hårspray och lite saker till neccessären. Annars har jag det mesta tror jag och resten kommer jag köpa när jag kommer fram. Och som jag ska shoppa!! =) Har tittat på Forever 21 idag igen och de har fått in sååå mycket fina saker. Hur jag ska få plats med allt i väskan...det har jag ingen aning om. Men det löser sig ;)


Kommentarer
Postat av: vevve

du får ta med dig en tom väska=)..

2010-01-27 @ 10:34:38
URL: http://landemyr.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0