Kolla, ett inlägg!

Tja =) Här kommer ett inlägg! Jag har velat fram och tillbaka om jag ska blogga eller inte men det har varit förvånadsvärt skönt att inte känna pressen; nu har det gått några timmar, måste nog blogga igen. Jag var trött på det, hade inget att skriva om och det har jag nog egentligen inte fortfarande haha. Men lite uppdatering kan jag ge er.

Flytten är avklarad, jag är numera Skånebo på riktigt. Även fast jag inte har egen bostas, bor hemma hos mammi och pappi sålänge. Jobb saknar också fortfarande, men jag har mitt sommarvikariat en månad till så det känns skönt. Linköping is no more. Vilket känns ganska skönt, finns självklart saker och personer jag kommer sakna därifrån men Helsingborg är fantastiskt och det är underbart att vara hemma hos nära och kära.

Har varit en sväng hos mormor, som håller på att sälja sin fantastiska gård. Det var otroligt jobbigt att vara där och rensa bland hennes saker. "Ta det ni vill ha, annars slänger jag det". Saker jag sett och lekt med och som funnits hos henne sen jag var liten ska nu rensas bort och slängas. Hon och hennes sambo ska flytta till en bostadsrätt, som är huuur fin som helst och jag är glad för deras skull, men samtidigt så känns det ledsamt eftersom jag växt upp på hennes gård. Har varit där varje sommar sedan jag föddes så klart det känns trist. Jag har fått hennes fina vita gamla spegelbyrå, mormor och morfars servic som de köpte när de gifte sig 58 :)

Idag ska jag till vårdcentralen och göra allergitest. Uuusch, sanna gilalr inte nålstick. Blää :( Håll min hand?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0