Friday night photoshoot

Igårkväll var Pernilla, jag och Nicole vid Pålsjö slott. Vi hämtade upp P strax innan sju, satte ögonbindel på henne och körde i snirklar runt stan tills vi hamnade vid slottet. Där dukade vi upp en picknick av kycklingsallad, vindruvor, choklad och jordgubbschampange :) Vi körde en alkoholfri kväll men hade kul ändå :) Vi ville ge Pernilla en mysig tjejkväll med massa foton som minne, med oss som fotografer. Det är så mkt fina miljöer uppe vid slottet så några fina bilder blev det allt. Vi hoppade från stenbord, klättrade i träden och luktade på blommorna :) Ett axplock av bilderna: Kom ihåg, bilderna är privata och får inte användas utan min tillåtelse!!




Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Svar: Har för mig att jag läste om att Zara skulle öppna på Väla i Väla Magazine!

2010-06-07 @ 21:27:39
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0