Härliga sommarkvällar

Igår efter tentan var jag helt slut, jag segade i soffan hela eftermiddagen istället för att vara ute i solen. Men jag orkade verkligen inte med något. När mamma och pappa kom hem satte vi oss och tittade på film. Då ringer Pernilla och frågar om vi ska ta ett glas vin. Jag hoppar i kläderna och sminket och bussar mig in till Hamnkrogen där vi sitter på uteserveringen i ett par timmar och dricker rosévin och snackar :) Sista bussen gick tolv så jag fick sova hos Pernilla. Har sovit ganska dåligt då hennes löpande katt jamat hela natten lång :P Men söta kattungar har hon, sex veckor gamla :)


När jag tog bussen in till stan igårkväll var klockan 23, och det var fortfarande lite ljust ute. Så jag var ju tvungen att ta lite egobilder i den fina kvällssolen. Jaja, jag vet :P haha. Nu ska jag packa ner lite saker till kvällens strapatser och sen bege mig till Nicolina för förberedande av kvällen. Pernilla fyller år imorgon så vi ska dra med henne ut på lite hyss :) Vad vet hon inte och liiite nyfiken har hon allt varit idag :P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0