Hemma =)

Hemma. Home. Äntligen. Det var en hyffsat behaglig resa från Toronto till Köpenhamn, med inte så mkt turbulens och ett helt 3sitssäte för mig själv, grymt bra filmer på on-demand, cola och godisfiskar :) Gick inte någon nöd på mig inte. Förutom att jag kände mig ensam. Det är tråkigt att flyga, speciellt när man är ensam. Landade 9.30 svensk tid i Köpenhamn, tog tåget till Helsingborg där mamma mötte mig :) Vi stannade till och köpte god lasagne på hemvägen och efter maten tog jag Malva ut på en härlig runda. Behövde sträcka på benen efter nästan 10 timmars sittande. Efter det försökte jag verkligen att hålla ögonen uppe, eftersom jag sovit ca 1 timme på ett dygn... men kl 15 orkade inte ögonen längre och jag stensomnade och sov tre timmar. Välbehövt för att klara kvällen men känner att det nog snart är dags för mer sömn. Tur att klockan snart slår läggdags.

Imorgon har jag planerat att tvätta lite, fota mina inköp och lägga upp här tillsammans med bilder från Niagara falls och Toronto. Efter det blir det fika med bästis, ääntligen!! Och sen på kvällen bär det av till Förslöv för att äntligen äntligen äntligen få träffa Oscar efter 5 veckor ifrån varandra. OMFG va jag längtar!!

Nu ska jag kolla klart på Desperate Houswives och sen somna ner mig i bäddsoffan :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0