Brown

Igår efter allt pluggande och promenaden med Malva och mammi åkte jag in till sjukhuset för att hälsa på V tillsammans med Sofia. Vi satt där en stund och försökte underhålla honom tills föräldrarna kom. Då bar det iväg till väla där syster och jag införskaffade Doves brun utan sol-lotion som vi båda kletade på oss när vi kom hem. Jag vaknade imorse med en bränna :) Helt fantastiskt! Och efter joggingturen med malva imorse och dusch efter det smetade jag på en omgång till och nu ser jag riktigt brun ut, för att vara jag iaf :) Såhär brun blev jag inte ens i thailand efter två veckor :P

Har spenderat mestadels av dagen med plugg, gjorde färdigt min övningsuppgift och skickade in den flera dagar för tidigt, men skönt att få den ur vägen. Sen lyssnade jag på tråkföreläsning 5 och efter det var klockan 1500 och jag tänte att det fick vara nog för dagen. Solen sken varmt ute på altanen så jag drog på mig en bikiniöverdel och ett par shorts och la mig på en dyna på altanen och somnade. Så himla skönt :) Vet inte hur länge jag sov, men vaknade av att Malva kom och buffade på mig, då var klackan halv 5. Tror inte jag sovit så länge men skönt var det :) och lite fin solrödnad har prytt min fejkbruna mage och rygg :)

Hörrni, glöm inte att auktionerna på tradera avslutas nu mellan 16-17.30, så passa på om ni ska ha något :)



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0