Fnittrigheter och häftigheter

Då var det måndag igen. Jag kan säga det om och om igen, veckorna går så otroligt fort. Imorgon är det en vecka tills jag åker ner till skåne och börjar jobba. Sen är jag nästan skånebo igen. Har massor att fixa med innan jag åker ner och det kommer bli någon eller några resor upp till Linköping för att hjälpa Oscar att packa ihop här.

Idag blir det plugg på hög nivå. Har en uppgift som ska lämnas in nästa måndag men tänkte sätta mig med den redan nu eftersom vi får gäster i helgen och jag kommer ha mkt att göra innan jag åker på tisdag med packning och sånt. Har även några föreläsningar som ska lyssnas igenom.

Sen ikväll blir det filmkväll och pizzalagning med Maria och Rickard :) Vårt lilla gäng är jäkligt härligt :) Frågan är bara vilken film vi ska se. Måste va någon som passar både fnittriga tjejer och coola grabbar som vill se häftigheter :P Jag är sugen på Precious eller The Imaginarum of doctor Parnassus, eller vad den nu heter. Någon som sett dessa?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0