Förrådsrens

Efter att ha legat i soffa och tyckt synd om mig själv några timmar så tog jag tag i mitt liv, eller rättare sagt vindsförrådet. Började rensa lite smått och tog ner de kartonger som jag ska fylla de närmaste dagarna. Blir till att packa ihop vitrinskåpet idag tills att börja med. Sen får vi se om jag hinner med något mer idag.

Har även skrubbat kaklet i duschen då det kommit dit lite mögel. Ni som följt bloggen länge vet ju att de som bodde i lägenheten innan oss inte hade städat lägenheten när de flyttade, så duschen var full av mögel, gamla hårprodukter och rakhyvlar. Två använda toaborstar fanns även på toaletten och i köket fanns vinglas. På vinden hade de lämnat två trasiga speglar, trasiga gardinstänger och en hylla. Snällt va? :P
Så nu är jag alldeles slut i högerarmen efter allt skrubbande. Blir till att ta en glasspaus nu och sen ska jag packa ihop vitrinskåpet.

Tuuedels!

Kommentarer
Postat av: DesignFlower [Foto & Design]

Sv: det går ju att kommentera :O

Jag vet verkligen inte vad som är felet, för mig så går det att kommentera :/

2010-05-03 @ 16:06:53
URL: http://designflower.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0