Lämna inga dörrar på glänt

Söndagens sköna sovmorgon avbröts flera gånger av nyheterna. Är trött påa tt behöva vakna till bilbomber och jordbävningar. För en gångs skull så önskar jag att jag kunde få vakna till trevliga och roliga överaskningar. Hur många jordbävningar har vi haft på bara de få månader som året bjudit på än sålänge? Alldeles för många, måste vr något slags rekord för antalet jordbävningar på ett år. Vi slog säkert det redan efter andra jordbävningen. Stackars människor.

Jag ska muntra upp mig lite med att titta på Chess, som jag inte sett på jättelänge. Trodde jag tappat bort filmen men den låg bara längst in i skåpet :) Mysigt. Lämna inga dörrar på glänt!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0