My precious

Jag sitter med min fina vita dator i knät. Kunde inte vara lyckligare just nu :) Äntligen kan jag göra mig av med den andra slöa, fula datorn och få både snygg design och bra kvalitet. Underbart är det. Liten och smidig är den också. Dock måste jag vänja mig vid att skärmen är mindre, min andra dator var en 15tumare och denna är bara 12, så det skiljer betydligt i storlek. Men jag är så nöjd, så nöjd :)

Nu ska jag bara försöka åtgärda kommentarsproblemet och sen är allt bra igen :)

Kommentarer
Postat av: Janina

Det är bara en bakgrund (bild) gjord i photoshop!

Du måste även ändra marginalerna mellan rubriken och inlägg jag hade glömt att skriva det!



Kram Nanarock

2010-05-04 @ 21:30:38
URL: http://nanarock.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0