Myskväll med M

Igår kom Maria över och hjälpte mig med lite saker. Vi fotade mina kläder och assecoarer som jag ska sälja på tradera för att ha råd att leva i sommar. Trist men sant. Får göra mig av med en del fina saker. Men i slutet på sommaren kommer jag ha råd att köpa nytt igen :) Jag kommerr lägga ut bilder länkar till allt jag säljer om det är någn som är intresserad av att köpa något :) Många av sakerna är alldeles nya och har prislapparna kvar :) Mycket fina sommarkläder :)

Efter Maria ochn jag fotat satte vi oss i soffan och tittade på en av de bästa filmerna genom tiderna. Kan ni avgöra utifrån bilderna? =)







Vi sjöng och mös i soffan med kuddar och filtar och en söt liten vovve som värmde mina fötter.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0