On the road

Nu sitter jag på bussen på väg till Linköping. Bussen gick kl 11 från Helsingborg och ska vara framme halv 4, lite segt men nu har nästan halva tiden gått. Sitter och lyssnar på Wakey! Wakey! och läser bloggar, aftonbladet och facebook. Allt utom att plugga till tentan. Av någon anledning så går det bättre att stirra på en skräm än en bok när jag åker buss. Vete sjutton hur denna tenta kommer att gå, jag lägger inte ner större energi på att få ett bra betyg, sålänge jag blir godkänd. jag tycker jag har hyffsat bra koll på religionspedagogiken, bara Groomes teorier som jag ska fördjupa mig lite i, och snabbt kolla igenom sociologin också. Trött är jag. Men snart får jag vila i Oscars armar. En riktg myshelg ska det blir :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0