Plans change

Träffen med Nicole blir det nog inget av. Kändes lite stressigt och jag som inte ätit på hela dagen hinner inte äta innan för föräldrarna ska inte äta förren 7 och jag skulle träffa Nic halv 7. sen skulle hon äta 8 och ja. det passade inte helt enkelt. men jag har inte umgåtts med mina föräldrar ensam utan systrar på länge så det känns bra att få chans till det ikväll. Blir en dejt med Nic imorgon istället =) Kanske får vi mer tid tillsammans då än bara 1,5 timme. :)

anyway. pappa nämnde något om promenad i kvällssolen med Malva upp till Sofierokiosken. Hade ju varit nice. nu ska jag dra mitt feta arsle ner till köket o hjälpa pappa med maten.

Kommentarer
Postat av: Sanna

2010-05-20 @ 21:34:45
Postat av: Sanna

Hmm, det här med iPhone är nog inte min grej, blev en tom kommentar där =p men i alla fall, tänkte fråga om du har lust att grilla och chilla lite med oss på lördag någonstans? :)

2010-05-20 @ 21:38:16

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0