Göteborgshelg med älskade

Det blev en väldigt spontan resa för mig och Oscar till Mölndal/Göteborg i fredags. Det bestämdes sent i torsdags följt av en rastlös fredag ända till jag fick lämna jobbet och bege mig mot Oscar. Hämtade upp honom runt 18tiden och vi begav oss på en liten roadtrip med mys i bilen ända upp till Mölndal. Där gjorde vi ett pitstopp hos farmor för att fylla på bränsle. Det serverades goda smörgåsar och thé innan vi begav oss upp till lägenheten.

Jag hade då fixat lite med Oscars födelsedagspresent och gav honom den uppe i lägenheten. Vi mös sedan lite i soffan med film innan vi slöt våra blå under det gosiga duntäcket.

Lördagen började med mysig frukost innan vi tog på oss ytterkläderna och steg utanför lägenheten till fantastiskt höstväder. Helt klarblå himmel, vindstilla och härlig temperatur. Vi tog bilen in till stan där vi strosade på gatorna, kikade i lite affärer och åt god kinamat. Utanför kinarestaurangen fick vi sedan syn på en frisörsalong och Oscar klev in och fick sig en rejäl klippning :)

Sen till hans födelsedagspresent. 90 minuters thaioljemassage. Vi låg sida vid sida med bara ett skynke mellan oss och fick underbar massage av två thailändskor (såklart). Jag låg där på min bädd och drömde mig tillbaka till thailand och dess fina stränder och njöt. Ända tills jag fick vända på mig... Jag har fått många oljemassager i mina dagar men aldrig någon som innefattade massage av brösten! Det var lite awkward kan jag ju säga, men hon fortsatte upp mot axlarna och sen va det inget mer med det :P Tydligen hade Oscar också fått en påhälsning i ljumskeområdet :P haha.

Efter massagen begav vi oss på middag hos faster där även farmor, kusin och kusinbarn fanns. Mysig timme med dem innan vi körde tillbaka till lägenheten och proppade i oss chips och godis och mös i soffan :)

På söndagen tog vi en mysig sovmorgon, lite frukost och sen en höstpromenad runt mitt gamla kvarter och bort mot sjön innan vi begav oss tillbaka mot Skåneland. Underbar helg med underbara mannen.




Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0