Kanelbullens dag

Antal kanelbullar ätna idag: 1 + 2 kanelgifflar. Ganska dåligt om jag får säga det själv. Men jag tryckte i mig min enda kanelbulle för dagen till frukost iaf på väg till jobbet ;)

Måndagar innebär ju Zumba för mig, mamma och Sofia. I vanlig ordning tog vi oss till träningslokalen och svettades satan i en timme. Riktigt skönt. Känner dock att jag skulle vilja zumba mer än en gång i veckan. Kanske ska ta och köpa tvåpasskort nästa termin?

Tillbaka på jobbet idag efter nästan fyra dagars ledigt. Känner mig hyffsat utvilad och redo för en ordentlig arbetsvecka. Trivs bra på jobbet och barnen är ju så himla söta. En pojke förra veckan när vi spelade Uno:
- Jag har inget grönt kort!
- Nehe va synd, då får du ju plocka upp tre kort.
- Fast jag kan lägga mitt päron!!! =)
Det sistnämnda med ett finurligt leende på läpparna. Så söt :)



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0