Kanske dags att återuppta bloggen?

Nu tycker jag att bloggen vilat alldeles för länge. Vi kan ju börja med en uppdatering av mig själv just nu.

Jag bor (fortfarande) hemma hos föräldrarna. Min anställning just nu som elevassistent är ju bara ett tremånadersvikariat så det tillåter ju inte att jag kan ha en lägenhet, tråkigt nog. Och Oscar söker jobb på sitt håll så inte heller han har råd med en lägenhet just nu. Så vi kämpar på, men träffas dessvärre bara på helgerna vilket är jobbigt eftersom vi bott ihop i fyra år.

Men det är oerhört skönt att ha kommit hem till Skåne igen. Jag vantrivdes aldrig i östergötland, men jag trivdes inte heller riktigt. Det var inte hemma liksom. Det var ett tillfälligt hem. Men jag känner väl ungefär samma nu när jag bor hemma hos mamma igen :P haha. ingen större förbättring direkt :P

Mina barn på jobbet är helt underbara. Jag älskar mitt jobb även fast sötnosarna ibland driver mig till vansinne haha. Kollegorna är underbara och ja. jag älskar mitt jobb helt enkelt. jag vill verkligen inteatt dessa tre månaderna ska ta slut. Vill inte gå tillbaka till arbetslöshet eller personlig assistent.

Just nu ligger jag hemma med världens tandvärk. Min dumma dumma visdomstand har gett mig en kraftig infektion så jag har fått penicillin. sen blir det väl att ta bort tandfan.

jag är sugen på att göra lite bloggdesigner igen. dock jobbar jag ju 8-16.30 varje dag så har inte mkt tid. men om det är någon som vill ha litta hjälp så hojta så kanske vi kan fixa något. det är ju designer av det lite enklare slaget, typ min. så om det duger så hojta :)

har ju börjat dansa zumba :) och det är så satans roligt. svettigt som tusan men riktigt riktigt roligt :)


det va väl en liten uppdatering.



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0